Kennismakingsmiddag De Bosruiterkes

Op zondag 26 maart worden de jaarlijkse clubkampioenschappen georganiseerd. Dit jaar is er vanaf 13.00 uur voor iedereen gelegenheid om kennis te maken met de activiteiten van de club.

Heb je altijd al eens een pony willen borstelen? Of een ritje willen maken op de rug van een pony? Dan is dit je kans!  Ook worden er spelletjes gedaan en kun je hoefijzers versieren die je vervolgens mee naar huis kunt nemen. Kom gerust kijken, sfeer proeven en meedoen! Natuurlijk is er dan ook gelegenheid om al je vragen te stellen.

Deze dag zullen De Bosruiterkes en de leden van rijvereniging St. Joris gaan uitmaken wie de clubkampioen van 2017 gaat worden. Maud Heynert en Lonneke de Bruijn zullen hun titel verdedigen. Vanaf 10.00 uur zal er gestart worden met het rijden van de dressuurproeven. In de middag zal er ook weer een behendigheidsspel worden georganiseerd waarbij ruiter en pony/paard kunnen laten zien hoe snel, wendbaar en handig ze zijn. Aansluitend staat er een springparcours klaar en zullen een aantal ruiters een wedstrijd verrijden in een race tegen de klok; altijd mooi om naar te kijken!